Informația nu-mi dă pace!

By: daniela avadanei

Jun 25 2013

Category: Uncategorized

Leave a comment

E aproape 24  (în România, cel puțin), cartea Dormi! stă la dreapta mea, pe Piticanius (un scaun micuț- denumire dată din copilărie), cu o coperta roșie ce mă provoacă cumva să mă opresc din scris, iar semnul exclamării îmi ordonă să fac cum zice ea: dormi!. E o carte, de unde să știe ea că mie nu îmi plac provocările!?

Stau în pat și scriu, îți scriu.

Ce să fac acum cu atâtea informații pe care le am undeva în partea stângă a creierului? și care, cel mai important, nu-mi dau pace! Mi-a trecut prin cap să le pun, nu să le ascund, să le pun undeva bine împachetate, într-unul dintre sertărașele rămase libere pentru musafiri, și să le eliberez cândva pe la sfârșitul lunii septembrie, poate chiar octombrie, depinde și de vreme, care e cam ciudată în ultima perioadă de timp.

Informația e ceva care ne înconjoară, la fel ca observațiile, sunt ceva de care nu ne putem defel desprinde mintea, comparăm și ne organizăm viața în funcție de aceste informații (prof. Dragomir, C1, Metode și tehnici de cercetare în RP).

Poate mă ajută ceva relaxing chill out music – după 15 min, observație, constatare – cred că mi-am facut ordine în gânduri.

De vineri încep împachetatul: dau drumul teoriilor în sertarul pentru musafiri și fac loc, în creier, pentru partea practică, cea mult așteptată – partea în care devin om mare. 

Oare să mă desprind atât de ușor de teorii? voi lăsa totuși sertarul întredeschis, pentru orice eventualitate.

Leave a Reply

